dinsdag 12 juni 2012

Project 10 Pan



Al een geruime tijd doen vele beautybloggers een project 10 pan waarbij je 10 producten selecteerd uit je stash welke je eerst opmaakt vooral je iets nieuws koopt. Je houdt als het ware een no-buy tot deze 10 producten volledig leeg zijn. Nu leek het mij wel leuk om ook iets soortgelijks te doen. In mijn badkamer staat namelijk de ganse badrand vol shampoos en conditioners. Ook heb ik lades vol crèmes en gezichtsreinigingsspulletjes. Toen ik onlangs mij stash opruimde merkte ik nog eens 10 verschillende soorten haarserum, noem maar op. Dit kon zo niet langer dus daarom bedacht ik voor mijzelf volgende uitdaging.



Mijn project 10 pan gaat als volgt: Ik heb 9 producten geselecteerd (ja 9 en geen 10 maar ik vond deze 9 dan ook werkelijk het meest belangrijk). Deze 9 producten moeten eerst volledig opgebruikt worden vooraleer ik een nieuwe aanschaf. Bijvoorbeeld: 'Eerst moet de shampoo leeg zijn vooraleer ik een nieuwe shampoo koop'. Er zit dus niet echt een totale no-buy aan vast, ik heb gewoon als doel dat ik mijn producten opgebruik vooraleer ze over datum gaan. Zo nu ik mijn principe rond het project heb uitgelegd ga ik over naar de producten.





De negen producten die naar mijn keuze eerst leeg moeten zijn de volgende:
- Garnier BB Cream
- IPXL dagcrème
- IPXL nachtcrème
- Conditioner
- Shampoo
- Rexona déostick
- Wasgell
- Haarserum
- Handcrème


Zo dit zijn mijn 9 producten die ik koste wat kost op wil hebben. De BB Cream wil ik leeg aangezien ik dan ook andere BB Creams kan aanschaffen. De dag en nachtcrème  moeten op aangezien ik nog 2 andere dag en nachtcrèmes hebben liggen in mijn stash. Van conditioners en shampoos heb ik echt een te grote stash vanwege de goedkope prijzen in de Action. Déo's zijn er bij ons thuis ook echt in overvloed. Wasgells heb ik ook weer eens te veel. Haarserum merkte ik hierboven al op, heb er ondertussen al een stuk of 10. En handcrèmes heb ik er ook 4 van. Het leven van een beautyfreak is soms niet altijd even eenvoudig hé. Wil je lekker alles hebben, heb je nu dan weer te veel.


Q: Doe jij al mee aan project 10-pan?