vrijdag 15 juni 2012

Shoplog 7 Juni


Alweer een week terug ging ik even vluchtig shoppen aangezien de nieuwe Catrice Cruise Couture in de schappen lag. Ik had al veel gelezen over de producten en vooral de eyeliner sprak me aan. Daarnaast heb ik natuurlijk nog andere spulletjes gekocht dus kijk gerust mee.




Hier zien jullie een groot overzicht van wat ik kocht. Als eerste nam ik de twee bodyscrubs mee van Kruidvat, deze in beide geuren die er waren. Daarna ging ik rechtstreeks naar het make-up assortiment naar het schap van Catrice. Alle producten waren nog aanwezig maar het oogschaduwpallet heb ik niet meegenomen, al heb ik wel getwijfeld. Ik nam dus enkel de eyeliner mee in Nautica. Dit is een diepblauwe marine kleur en komt net wat zachter over dan een gewone zwarte eyeliner. Ik nam ook nog twee lipsticks mee namelijk Pinkadilly Circus en Kiss Kiss Hibiskiss. Uiteindelijk nam ik nog de translucent loose powder mee van Catrice aangezien ik al lang op zoek was naar een geschikte poeder.
Bij het naar de kassa gaan viel mijn oog nog op een kortingsactie: 2 + 1gratig op alle bad en doucheproducten. Bij deze heb ik dan nog snel een derde douchegel meegenomen van de Kruidvat.


Hier zien jullie mijn rekeningetje. In totaal was ik dus een 24 euro kwijt. Ik had namelijk ook nog een zakje gekocht en brilpoetsdoekjes maar deze zijn niet echt beauty vandaar dat ze niet in het artikel voorkomen.


Q: Hebben jullie onlangs nog iets gekocht?