donderdag 14 juni 2012

Onderweg #1



In 'Onderweg' toon ik jullie een korte preview van producten of items die ik onlangs heb besteld maar nog niet heb binnengekregen. Deze producten kunnen afkomstig zijn van bijvoorbeeld Ebay of een webshop. Aangezien ik het zelf altijd leuk vind om dergelijke artikels te lezen vond ik het ook leuk om jullie hiermee wat leesvoer aan te bieden. Dus bij deze mijn bestellingen die onderweg zijn.

Als eerste heb ik een aantal spulletjes op Ebay besteld. Heel recentelijk maakte ik met knikkende knieƫn een PayPal-account aan. De eerste overschrijving was een heel angstig moment voor mijzelf. Ik wist niet goed hoe alles werkte en vond ook nergens een duidelijke uitleg. Er stond een hele resum aan zaken die ik moest invullen op mijn overschrijvingformuleren maar voor de helft was als het ware geen plaats voorzien?! Gelukkig is alles goed verlopen en na 3 daagjes stond het geld op mijn PayPal-account.


Eenmaal PayPal werkte ging er een wereld voor mij open. Ebay is echt zo goedkoop dat je jezelf er zou doodshoppen. Gelukkig weet ik mijzelf steeds in te houden en heb ik momenteel slechts drie producten besteld. Hier zijn ze.


Als eerste heb ik bij augdastore een fake beautyblender sponge($2,99) en een EOS lipbalm($2,99) gekocht. 



Bij een andere verkopen, namelijk etop_wholesale_uk kocht ik 6 nagelriemoliestiftjes in verschillende geuren voor $4,49.


Bij de webshop van Miss Langhaar kocht ik nog twee Sleek palets. Dit zijn mijn eerste Sleek producten ever en ik ben er heel benieuwd naar!


Oh So Special


Bad Girl


Beide palets kostten 7,95.


Ik kijk heel erg uit naar de komst van mijn bestellingen en ik denk ook dat ik een soort van unboxingfilmpje hierover ga maken. Alle producten zullen daarna gereviewed worden.


Q: Bestellen jullie wel eens wat op Ebay?