zaterdag 7 juli 2012

Action Tip: Yoga



Ik heb altijd al last gehad van constante stress. Ik stress zonder dat ik het zelf besef en merk dit dan aan andere tekenen die ik hier niet ga vermelden. Al jaren zoek ik naar een manier om hier vanaf te geraken, een manier waarop ik mijzelf tot rust kan brengen. 



Onlangs liep ik in de Action en daar zag ik het liggen, een Yoga boek met inbegrip van een DVD! Dit is het, dacht ik zo. Ik nam het boek mee welke een stuk of 3 euro koste en probeerde het thuis lekker uit. De DVD bevat filmpjes met zowel een volledige work-out als kleinere work-outs met bepaalde doelen. Ik koos natuurlijk voor het doel 'ontspannen'.  Een mini-workout duurt 20 minuutjes, sommige poses zijn easy terwijl andere echt een hel kunnen zijn. Na de sessie voel ik mij echt ontspannen. Mijn  lichaam tintelde een beetje wat mij wel een rustgevend en aangenaam gevoel gaf.
De DVD die zit bijgevoegd.

In het boek staan alle poses met foto's uitgelegd.


Ik heb echt het gevoel dat de yoga oefeningen mij deugd doen, ik wordt er daarnaast ook nog eens lenig van moet ik zeggen. Ik kan iedereen het boek aanraden die last heeft van stress. Naast het boekje over Yoga had je ook nog een over Mediteren, Tai Chi en Pilates. Ik denk dat deze boeken ook wel de moeite zijn.


Q: Hebben jullie de boeken al gespot in de Action?