zondag 8 juli 2012

Sideway Bun



Onlangs was er een feestje voor mijn nicht haar 20ste verjaardag. Noche del Dulces werd de avond genoemt ofwel nacht van de zoetigheid. Er was een uitgebreid desertbuffet vol lekkers en vooral de brownies bevielen me heel goed. Ook kreeg ik nog wat overschotjes mee naar huis waardoor ook mijn vriend nog kon genieten van al het lekkers. Hij kon er namelijk niet bijzijn aangezien hij de volgende dag nog moest werken.  Maar genoeg gezeverd. Die avond had ik mijn haar eens leuk opgestoken in een dotje aan de zijkant van mijn hoofd. 



Ik nam mijn haren samen aan de zijkant van mijn hoofd en maakte een staartje die toch wat in de hoogte zat, dus niet gewoon laag want dan irriteert die knot wat in de nek. Daarna heb ik de boel (mijn staart) geteast waardoor het een lekkere volle knot kon worden. Ik nam de boel een beetje samen, draaide en kneep het tot een bolletje en deed er nog een haarrekker in. Losse stukjes stak ik vast met nog wat schuifspeldjes. 



Q: Doen jullie soms eens iets leuk met jullie haar?