vrijdag 20 juli 2012

En we zijn vertrokken!


Vandaag, vrijdag 20 juli 2012 zijn wij, mijn vriend en ik om 8u30 uit Oudenaarde vertrokken richting de Spaanse costa's. We zijn voor tien daagjes op reis naar Salou, Costa Dorada in Spanje. We zijn op reis met de busmaatschappij van Herman en Vandamme, en ja wij gaan op reis met de bus aangezien dat een stuk goedkoper is in hoogseizoen als met het vliegtuig. We verblijven in Hotel J'aime I wat een redelijk groot complex is met bijhorend zwembad uiteraard.

Naast deze kleine mededeling heb ik mijn best gedaan om zo ver mogelijk voorruit te schrijven zodat jullie toch nog elke dag een artikel kunnen verwachten op myplekopdieweb. Ik denk dat dit ook fijner is voor jullie dan dat ik gewoon 10 dagen niks van me laat horen. Jullie kunnen gewoon blijven commenten en mailtjes sturen aangezien ik ook voor vervanging heb gezorgd wat het beheer van mijn mails betreft. Mijn lieve nicht houdt dit gedurende de reis in de gaten zodat ik zeker belangrijke zaken niet ontloop.

Dan rest mij na dit enkel nog te zeggen: Tot over tien dagen!