zaterdag 21 juli 2012

New In: Pink Shoes



Voor we op reis vertrokken hadden we nog een aantal spulletjes nodig waaronder schoenen. Afgelopen maand zijn we met onze vrienden namelijk gaan paintballen en mijn enige stapschoenen zijn daardoor helemaal naar de ***. Hoog tijd dus om nieuwe te kopen en deze keer wou ik er ook een paar stevigere schoenen. Ik kocht tot nu toe namelijk steeds goedkope 'sletskes' die je zo kan omplooien waardoor al snel de zolen stuk gingen. 

In een sportwinkel te Ronse vond ik mijn nieuwe schoentjes. Ze spraken mij direct aan door de kleur, lekker opvallend roze. Toen ik de prijs zag wou ik ze zeker hebben, voor 12 euro heb ik dit paar aangeschaft namelijk! De schoenen hebben wat weg van Vans en hebben een stevige zool. Het zijn dus niet de typische 'sletskes' die je in de winkels vind voor een 10 euro. Deze paar schoenen had je ook in het zwart maar zwart was natuurlijk niet tof genoeg voor mij. Geef mij maar het roze paar!



Q: Kies jij voor roze of speel je op safe met zwart?