dinsdag 17 juli 2012

Gewonnen: MissLanghaar



Alweer een tijdje terug won ik bij MissLanghaar een setje  van de Hema met een poederkwast en een mooie blush. Vandaag neem ik even de tijd om beide producten met jullie te bekijken.



Ik heb reeds een aantal kwasten van Hema in mijn bezit maar nu hebben de kwasten dus weer eens een nieuw uiterlijk gekregen, de kwasten zijn nu wit en de haren ervan wit met op het einde zwart. Ik heb dus de poederkwast gewonen waarmee je dus poeder, blush, highlighter en bronzer kan aanbrengen, gelijk je zelf wilt. De kwast is stevig en ziet er mooi uit. De haartjes zijn heerlijk zacht en goed voor de huid. 



De blush die ik ook heb gewonnen ziet er echt prachtig uit! Er zit een mooi patroon in verwerkt en hij bevat ook verschillende kleuren. De blush is goed gepigmenteerd en zit ook in een stevige klassevolle verpakking.




Op de swatches zie je dat de blush dus een roze kleur heeft met wat shimmer.



Heel jammer is het volgende, dit is wat er gebeurd met het patroon na gebruik. Die verschillende kleuren waar ik het over had zijn dus fake. Er zit als het ware een klein laagje roze en koraal over de blush heen om daarmee het patroon te maken. Al bij het eerste gebruik gaat dit weg en blijft de eigenlijke blushkleur over.


Q: Hebben jullie één van beide producten in jullie bezit?