maandag 16 juli 2012

Summer Vibes



Het is alweer een hele tijd geleden dat ik nog eens een muziek artikel online plaatste maar vandaag heb ik er weer zin in. Ik heb even Spotify opgestart om zo te zoeken naar liedjes waar ik de dag van vandaag echt verzot op ben. Laten we eens zien of we dezelfde smaak hebben wat muziek betreft!

Als eerste heb ik gekozen voor Payphone van Maroon 5. Ik hou echt van de stem van de zanger!
Als tweede ons Nicki Minay'ke, ook een dame waar ik zot op ben. Gewoon zalig dat ze met al haar curves gewoon lekker in bikini staat te shaken! Respect!

Ik en mijn vriend zijn beiden ook verzot op Happiness van Sam Sparro. Tsa tsa tsa , I can feel the sun coming up! :)
En natuurlijk hoort Tacata ook in de lijst met summer vibes. Heel eenvoudig liedje maar echt zo'n happy song. Taca Bro did well with this one!
Oewee! Awoh! Offcourse kan ik af en toe een beetje dubstep verdragen dus bij deze Make it dun dem van Skrillex
You know I Said it's true, I can feel the love, can you feel it too?! Deze is zo'n meezinger en telkens ik het hoor ga ik helemaal total loss.
Ook mogen we onze Belgische trots Netsky niet vergeten in deze lijst. 
Princess of China van Coldplay heb ik sinds kort nog maar ontdekt maar is al opgenomen in mijn favorieten.
De nieuwe van Major Lazer vind ik apart maar tegelijk heel leuk.

Q: Welk nummer vinden jullie echt geweldig momenteel?