vrijdag 27 juli 2012

My Life In Pictures

Het is ondertussen al weer heel lang geleden dat ik nog eens wat foto's aan jullie liet zien uit mijn dagelijkse leven. Sommige foto's zijn dan ook al van een tijd geleden. Maar hier gaan we dan met de foto's.

Mijn lieve dilleke aan het slapen op mijn schoot.

Bloemetjes langs de weg

Toen ik ging babysitten was daar ineens een poes, well hello!

Examenplanning. Ik hou van dagjes weg te strepen.

Doodmoe maar blijven studeren! Met succes want ik heb mijn credit voor het vak behaald!

Hmm, regen!

Tijdens de vakantie hebben we eindelijk weer tijd om te lezen!

Mojito Royal, hmmm lekker! 
Dessertbuffet!

Op de Bierfeesten, verbranding van het Keliotenhuisje. 
Grappig hoe Milow tegen de benen van mijn broer staat.

Allergische reactie op een muggenbeet, lekker zo'n gezwel op je been.

Dreaming! 
Dinner for Schmunks in mijn bed.

Did you hear about the morgans in de zetel :)

Sexy foto, ahum, hier was ik echt ziek! De week voor we op reis vertrokken kreeg ik te kampen met een buikinfectie.

Liefje was in het weekend ineens heel vermoeid.