donderdag 26 juli 2012

Mijn naakte nagels+ verzorging

Na lange tijd heb ik eindelijk de perfecte verzorging gevonden voor mijn nagels en deze wil ik met jullie delen. Het is een routine welke echt niet veel tijd in beslag neemt en mijn nagels mooi laat groeien en ze sterk houdt.

Dit zijn mijn naakte nagels zeg maar, ze zijn stevig en zien er goed uit. Ook mijn nagelriemen zijn mooi verzorgd vind ikzelf. Vroeger was ik een echte nagelbijter vandaar dat ik korte nagelbedden heb gekregen, ik hoop dat dit met de jaren misschien weer aangroeid ofzo.

Nu, het grote geheim, mijn nagelroutine. Eigenlijk doe ik vrij weinig. Ik gebruik dagelijks gewoon een likje nagelolie en laat dit even intrekken, daarna masseer ik het overige in. Door je nagels opnieuw te hydrateren worden ze weer sterk. Ook duw ik wekelijks mijn nagelriemen even terug en vijl ik ze bij wanneer ze te lang zijn. Ik heb momenteel al zeker een maand geen gescheurde nagels meer gehad.


Q: Wat is jouw holy grail voor gezonde nagels?