maandag 2 juli 2012

Swtaches: China Glaze Marry A Millionaire & Lorelei's Tiara

Hier hebben jullie lang op moeten wachten, maar eindelijk zijn de eerste swatches er van mijn China Glaze lakjes. Misschien iets wat jullie nog niet wisten maar in elke lakje van China Glaze zitten er nagelverhardeners   en dit merk je echt goed aan je nagels.




Marry A Millionaire



Het eerste lakje is nogal paars van kleur en bevat van die glittersliertjes ipv gewone bolletjes glitter. Dit is een lakje welke wel wat meerdere laagjes nodig heeft om volledig te dekken maar ik vind het het wel waard.








Ik vind dat dit lakje een speels effect heeft en er echt leuk uitziet. Het heeft ook een beetje een duochroom feeling.


Lorelei's Tiara


Het tweede lakje is een grijs lakje met blauwe stukjes in. Het lakje dekt al na twee laagjes wat goed is meegenomen.



Als volgt de swatches op mijn nagels.








Ook dit lakje vind ik heel mooi. Dit was in het begin  echt mijn favoriete lakje.


Q: Wat vinden jullie van deze twee lakjes?