dinsdag 3 juli 2012

Ombre lips: I tried it!



Ik denk dat iedereen ondertussen wel al weet dat ombre naast de neontrend nu helemaal hot is. Je hebt ombre haar, ombre nagels, ombre kleding en af en toe loop ik wel eens te kwijlen op ombre lippen. Ik wou het altijd al zelf eens proberen maar vond er nooit echt de tijd voor. Lucky for me heb ik nu vakantie en dus een zee van tijd. Aan de slag dus met die lipsticks!

De ombre trend gaat gewoon over het feit dat je een kleuroverloop hebt van bijvoorbeeld wit naar lichtblauw naar donkerblauw. Natuurlijk draag je geen donkerblauw op je lippen dus zocht ik in mijn stash een aantal kleurtjes die wel bij elkaar pastten. Ik waarschuw jullie op voorhand al dat de foto's niet superscherp zijn maar ik vind het ombre effect wel duidelijk zichtbaar. Excuso mi amoré!


Rood met goud overdept in het binnenste van mijn lippen.

Lichtroze aan de buitenkant, roodroze aan de binnenkant

Donkerroze aan de buitenkant, lichtroze aan de binnenkant.

Oranje aan de buitenkant, roze aan de binnenkant.
Zo dit zijn mijn ombre-creaties tot nu toe, ik vind het effect er heel leuk uitzien en sommige kleurcombinaties kan je gewoon overdag ook dragen. 


Q: Hebben jullie ook al eens met deze trend ge-experimenteerd?