zondag 15 juli 2012

Tag: What's your make-up style?

Het is weer eens een tijdje geleden dat er nog eens een tag online kwam maar ik heb er eentje gevonden die mij wel aansprak. De what's your make-up style zal jullie meer tonen welke stijl ik heb als het over make-up ga, meer naturelle of juist niet. Indien jullie de tag willen overnemen, doe maar gerust! Laten we er maar meteen aan beginnen.

  1. EEK! You’ve got five minutes to do your makeup for a date. What’s your minimum?
Hmm, in vijf minuten breng ik snel een BBCream aan met mijn beautyblender en poeder ik af met een transluscent powder. Daarna doe ik een zachtroze kleurtje over mijn ooglid en een gouden tint op het middelste gedeelte voor wat meer highlights aan te brengen. Mijn wenkbrauwen doe ik snel snel een beetje ordelijk. Ik tightline mijn ogen, krul mijn wimpers en breng wat mascara aan. Daarna nog een blush op mijn wangetjes en een roze tot nude kleurtje op de lippen. Dit zou moeten lukken in 5 minuten, niet?
  1. Pick a trend—crazy cat eyeliner, super hot pink blush, or feathered false lashes?
Geef mij maar de crazy cat eyeliner. 
  1. If you had to either give up all makeup for two months or give up your skincare for a week, which would you pick?
Ik zou mijn skincare opgeven voor een week. Twee maanden zonder make-up zou ik echt niet volhouden!
  1. What beauty products are always in your purse?
Eigenlijk nix, behalve een lippenbalsem en misschien eens een lippenstift. Ik doe alles steeds voor het vertrek en werk eigenlijk nooit bij. Ik heb ook nooit een handtas bij me dus waar zou ik alles dan moeten stoppen?
  1. Are there any beauty products that you keep coming back to throughout the years?
Hmmm, eigenlijk niet, ik wissel zo vaak af en wil alles eens geprobeerd hebben dat ik telkens wel iets anders gebruik. Alhoewel, mijn wenkbrauwpotlood van de hema gebruik ik eigenlijk altijd.
  1. Smoky eyes or red lips?
Smokey eyes aangezien ik nog niet de perfecte rode lipstick voor mij heb gevonden. Moest ik die wel gevonden hebben zou ik voor de rode lippen kiezen met een leuke wing voor mijn ogen. 
  1. Lipstick or lipgloss?
Lipstick want ik kan het gevoel van lipgloss op mijn lippen echt niet verdragen, dat plakkerige gedoe en je haar hangt er dan in, bweik!
  1. Are there any products that you never expected to like but ended up loving?
Felle lippen! Nooit gedacht dat ik zoiets opvallends zou dragen en kijk, de laatste tijd ben ik er verzot op. Ik blijf maar nieuwe kleurtjes kopen en dragen. Geweldig gewoon!