donderdag 5 juli 2012

Uitgaansoutfit


Gisteren zagen jullie het blauwe kleedje al voorbijkomen in een shoplog en vandaag toon ik jullie de outfit die ik ermee maakte om 's avonds lekker te gaan feesten. De outfit is vrij simpel en ook ben ik niet echt het type voor accessoires zoals armbanden of kettingen. Ik hield het dus bij mijn simpele jurkje met blauwe pumps.

Het jurkje heeft zoals jullie kunnen zien een open rug. Je hebt dus wel een speciale bh nodig zodat je geen bandjes ziet. 

Ik kan goed begrijpen dat er meisjes zijn die dit wat te uitdagend vinden om te dragen, meer bepaald omdat het rokje nogal kort is. Gelukkig ben ik dit wel gewend, voor uit te gaan draag ik meestal rokjes en schaam mij ook niet over mijn figuur ofzo. Ik ben zelfverzekerd genoeg ervoor als het ware.

Q: Zouden jullie dit durven dragen?