woensdag 4 juli 2012

Shoplog 22 Juni



Ik denk dat jullie wel beginnen denken dat ik een shopaholic ben ofzo maar je leest het goed, ik ben opnieuw wezen shoppen. Mijn reisje naar Salou komt steeds dichterbij en ik ben af en toe nog wat op zoek naar kledingstukken om daar aan te trekken. Spanje kent natuurlijk een ander klimaat dan hier in Belgiƫ. Kijken jullie mee naar mijn nieuwe kleding?

Als eerste viel mijn oog op kleurrijke broeken. Ik ben echt al heel lang op zoek naar een kleurrijke jeans maar altijd is er wel iets mis mee, te groot, te kort. Ik heb het ongeluk zo slank te zijn en lange benen te hebben waardoor ik echt steeds moet zoeken naar Italiaanse merken om een gepaste maat te vinden. Gelukkig kon ik hier dus mijn slag slaan! Twee paar jeans voor 28 euro.
Peachy kleurige jeans

Felroze jeans
 Daarna viel dit kleedje ook in mijn zicht, de knalblauwe kleur, geweldig gewoon! Voor 12 euro was dit prachtstuk van mij.
Knalblauw jurkje 
Als laatste had ik nog een nieuw paar hakken nodig aangezien mijn 'lieve' hond zo goed als al mijn hakken heeft kapotgebeten. Deze schoenen kossten een 25-tal euro.




Q: Hebben jullie nog wat gekocht onlangs? Of ben ik de enige die hier zoveel koopt?