maandag 9 juli 2012

Video: Haar kleuren!

Een tijdje terug heb ik mijn haar weer bijgekleurd en tijdens het proces heb ik staan filmen. Vanuit de enquête merkte ik dat daar vraag naar was dus bij deze. Sorry als de video wat schokkerig is of blijft happeren. Het schokkerige komt doordat ik de camera moest vasthouden en ik niet zo'n stevig hand heb. Het haperen heeft een onbekende oorzaak, heel vreemd. Ook met het geluid is iets vreemds gebeurt, mijn stem is lekker vervormd. Yay wat is de eerste kennismaking met Youtube lekker fijn geweest. Indien iemand weet waaraan het ligt, laat het mij maar weten? :)


De haarkleuring die ik gebruik is die van Garnier Belle Color in de tint 11: licht asblond. In de video zien jullie het proces van kleuren maar ook het resultaat. Daarnaast heb ik ook nog enkele foto's genomen met verschillend licht om jullie een goed beeld te geven.



Binnenshuis

Binnenshuis

Buitenshuis

Buitenshuis
Q: Hebben jullie tips in verband met filmpjes maken? Ik hoor het graag, feedback is altijd fijn en je kan er uit leren!