maandag 13 augustus 2012

Get the look: Taylor Swift

Onlangs was ik zoals altijd blogs aan het bekijken en opeen viel mijn oog op een post over Taylor Swift haar nieuwe kapsel. Ze heeft zichzelf nu een rechte pony aangemeten en I was stunned by the beautyness. Ik was zelfs zo stunned dat ik ook terug een rechte pony wou. Ik wissel namelijk geregeld af van geen pony, schuine pony naar rechte pony. Vrijdag ging ik dus met foto in de hand naar de kapper en wie het resultaat wil zien zal moeten verder lezen, hihi :)

De foto waar ik zo van onder de indruk was is de volgende:
Ik weet niet wat het is maar ik vind het echt een heel mooi kapsel. 
Taylor Swift ziet er meteen een stuk volwassener uit ook. Ik vind dat een rechte pony ook je gezicht mooi framed. 

Naast het haar zag ik ook nog een mooie ooglook die ik wou namaken namelijk deze:
Uiteraard zijn jullie nu al helemaal benieuwd naar het resultaat en tadaa, dit is het geworden.





Ook kan je dit combineren met een meer roze-nude lipstick, dit vind ikzelf net iets mooier.


Jullie vragen je waarschijnlijk ook af hoe lang mijn haar nu nog is, aangezien ik wel de dode punten heb laten afknippen.
Mijn haar is dus een stukje korter maar ziet er wel een pak gezonder uit zo zonder dode punten.