woensdag 8 augustus 2012

Niet aangeraakt op vakantie

Jullie herinneren zich vast nog de hoop beautyspullen die ik meenam op vakantie. Eigenlijk dacht ik dat ik alles ging gebruiken, toch op zen minst 1 keer. Niets was minder waar... Vandaag overloop ik met jullie welke producten ik niet heb gebruikt en welke ik de volgende keer dus ook niet hoef mee te nemen. Het is als het ware een les voor mijzelf tegen de volgende keer dat ik op vakantie ga.

Ik gebruikte geen blotting paper en ook geen tandflos.
Mijn make-up bleef roerloos liggen, ik heb mij geen enkele keer opgemaakt.
Poeders had ik ook al niet nodig.
Foundation en zoverder heb ik ook niet gebruikt, was er gewoon veel te warm voor.
Mijn nageltjes heb ik wel gelakt en verzorgd!
Ik gebruikte enkel de nachtcreme als gezichtsverzorging.
Ik droeg af en toe lippenbalsem op mijn lippen aangezien die droog werden van de zon. Gekleurde lippen heb ik nooit gehad.
Geen kwasten gebruikt.
Haarlak heb ik 1 keer gebruikt en haarserum elke dag. De zonnecreme voor het haar had ik niet nodig aangezien ik altijd een hoed droeg.