donderdag 9 augustus 2012

Tag: 10 t/m 1

Sinds kort gaat er weer een nieuwe tag rond in beautyland namelijk de 10 tot en met 1 tag. Het is een korte en eenvoudige tag waar kort en bondig weer een stukje over jezelf in wordt verteld. De tag leek me leuk om te doen dus bij deze mijn 10 t/m 1 tag!

10 dingen over mij
Bijna tram 2 // 2 jaar samen met Bjorn // Toegepaste Psychologie // Oudenaarde // Beauty // Familie // Betweter // Boerderij // Uitgaan // Tequilla Sunrise
9 dingen die ik leuk vind
Bjorn // Make-up // Lezen // Films kijken // Leo // Babysitten // Slapen // Feestjes // Vrienden
8 dingen die ik niet leuk vind
Liegen // Bedriegen // Pesten // Pijn // Racisme // Vertraging // Gezaag // Beloftes niet nakomen
7 plekken waar ik graag ben
Thuis // Slaapkamer // Bij mijn vriend // Op de boerderij // Bij vrienden // Blaarmeersen // Schelde
6 manieren om mijn hart te winnen
Lief // Grappig // Aantrekkelijk // Eerlijk // Vertrouwen // Romantisch
5 plekken waar ik nog heen wil
Afrika // Dominicaanse Republiek // Italiƫ // Indonesiƫ // Amerika
4 dingen of personen waar ik niet zonder kan
Bjorn // Vrienden // GSM // Laptop
3 van mijn lievelingsliedjes
Rudimental - Feel The Love // Redlight - Get Out Of My Head // Wil.I.Am ft Eva Simons - This Is Love
2 wensen
Goede gezondheid voor iedereen // Dat iedereen gelukkig mag zijn
1 laatste woord
Love