woensdag 29 augustus 2012

Personal Update

Vandaag heb ik even een persoonlijke update voor jullie. Het begin van het schooljaar is hier in Belgiƫ alweer in zicht en dat brengt enkele veranderingen in mijn daginplanning met zich mee.

Tijdens de vakantie die nu nog komt ga ik nog zoveel mogelijk proberen te werken. Er komen vaak oproepen van de ZEB hier bij ons, nu de nieuwe collectie moet klaargemaakt moet worden.  Ook ga ik vrijdag naar de avondmarkt en kermis. Mijn vriendin organiseert nog eens een singstar-avond  en voor de rest ga ik zoveel mogelijk proberen bloggen.

10 september komt in alles een beetje verandering, dan begint mijn stage namelijk weer. Ik doe nog steeds stage op dezelfde basisschool als vorig jaar wat echt wel leuk is. De stage duurt tot januari en tijdens die periode moet ik enkel woensdag echt les volgen voor mijn afstudeervakken. In januari maak ik dan examen en daarna gaat het semester met keuzemomenten van start. Ik kies voor een afstudeermodule ipv keuzevakken omdat zo'n module mij leuker lijkt. Ik kies voor jeugddellinquentie, ik denk dat ik die cursus namelijk heel goed ga kunnen gebruiken in mijn latere werkomgeving. Tijdens het schooljaar ga ik zoveel mogelijk proberen te bloggen, de stagedagen duren niet zo lang (3u30-4u) waardoor ik nog voldoende tijd heb voor artikeltjes te tikken.

Hoe ziet jullie aankomende periode eruit?