donderdag 30 augustus 2012

ELF lakje - Champagne

Onlangs won ik een winactie op de website Ditisons. Hier kon je namelijk een ELF pakket winnen met  vijf poducten waarvan je de kleur zelf mocht bepalen. Vandaag heb ik het lakje even voor jullie geswatched. Champagne van ELF.

De lakjes van ELF zien er allemaal hetzelfde uit, een glazen flesje met zwarte dop. Ik vind het er best wel moei uitzien en niet echt goedkoop, nu ook weer niet superduur maar he gewoon de middenmoot.
Het lakje heeft een nieuwe formula en waar ik dat vooral aan merk is aan het feit dat het lakje echt lekker aanbrengt. Ik had al twee andere lakjes van ELF maar die werden snel nogal stroperig en moeilijk aan te brengen, bij deze had ik dit dus niet.

Het lakje heeft een bruin-oranje-gouden kleur, ik vind de naam er niet echt bij passen want champagne is naar mijn mening goud-geel van kleur.