woensdag 15 augustus 2012

Review: Herbal Essences Hello Hydration

Ik heb, doordat ik mijn haar regelmatig kleur, wel last van droog haar. Tot nu toe gebruikte ik om het even wat voor conditioner om dat droge gevoel te verhelpen maar sinds kort heb ik iets anders in de bus gekregen. In mijn unboxing video zagen jullie de Herbal Essences producten al voorbijkomen en vandaag heb ik de review klaar. Zorgde de Hello Hydration-lijn ervoor dat mijn haar terug gevoed is?


De Hello Hydration-lijn bevat drie producten namelijk een shampoo, een conditioner en een 2 in 1 product. Ikzelf heb enkel de shampoo en conditioner. De producten zitten in een frisse verpakking met een leuke blauwe kleur en ook staan er mooie bloemetjes op. De verpakking straalt frisheid uit en water.
De shampoo en conditioner hebben beide een blauwe kleur en ruiken heerlijk naar kokosnoot. De shampoo schuimt lekker waardoor hij makkelijk en snel verspreid is over je haar. De shampoo voelt ook zacht aan, zijdezacht zelfs. Na het uitspoelen van de shampoo voelt mijn haar minder droog dan als ik het was met een andere shampoo. Na het aanbrengen van de conditioner was mijn haar zelfs nog zachter. Ik kon mijn haar makkelijk en snel doorkammen en na het drogen voelde ik zelf niet de nood om nog wat serum aan te brengen voor zachter ogende lokken.

Ik vind deze twee producten dus een aanwinst. Ze zorgen ervoor dat mijn haar beter gevoed wordt en er ook gezonder uit ziet. Daarenboven ruiken de producten ook nog eens heerlijk.