maandag 20 augustus 2012

Solden.be


Sinds het ontstaan van online webshops voel ikzelf minder de drang om naar winkels zelf te gaan. Daar waar ik vroeger met mijn 2 vriendinnen een dagje naar Gent ging met de trein om te shoppen, zit ik nu lekker in mijn zeteltje thuis op het net. Je kan van alles online vinden en kopen. Maar weten jullie wat het online shoppen nog leuker maakt?

Solden.be is een recent gestarte website waar je kortingscodes en promoties kan vinden van jullie favoriete merken. Hoe handig is dit wel niet? Heb je iets nodig bvb een paar schoenen van Zalando.be bijvoorbeeld dan kijk je eerst op Solden.be en merk je daar dat er 10% korting is op alles van de webshop Zalando. Je krijgt dan de kortingscode te zien die je kan ingeven bij je bestelling. Door de handige zoekbar op de website is het heel makkelijk om je webshop of winkel in te geven en een korting of promotie te bemachtigen.

Een andere handige kortingscode vind ik die waarbij je 80% korting krijgt op een fotocanvas bij Photobox. Ikzelf wil al heel lang ene canvas van mij en mijn vriend maar vind ze altijd zo duur, maar 80% korting is nu toch wel echt een koopje om 'u' tegen te zeggen!

Indien jullie ook graag online shoppen en gebruik willen maken van kortigscodes dan raad ik jullie zeker aan eens een kijkje te nemen op Solden.be. Veel shopplezier!