maandag 20 augustus 2012

Zweten geblazen!

Dit weekend waren er geen posts op Myplekopdieweb. Ik was van plan om vrijdag nog eens een look te maken, 's middags keek ik eerst nog naar 'Spoed' en daarna zou ik aan de look beginnen. Tijdens 'Spoed' heb ik jammer genoeg zitten janken door wat er in de aflevering gebeurde dus ja, mijn ogen zagen er toch ietwat roder uit. Ik dacht kom ik ga eerst even buiten nog wat water aan mijn tomaten geven. Ja hallo, tegen dat ik wel goed en rond was zweette ik mij echt kapot. Het zweet stond in pareltjes op mijn gezicht en door de warmte had ik echt geen zin meer een look te maken. Ik ben dan maar gewoon een dutje gaan doen tot mijn lieve schatje er was.

Ik heb dus geen posts kunnen inplannen of wat dan ook maar ik kan jullie wel even vertellen wat ik dit weekend heb uitgespookt. Vrijdag had mijn vriend eens vroeg gedaan dus was hij lekker snel bij mij. Na ons te hebben gewassen en gegeten te hebben zijn we naar ons plekje geweest. In Zingen heb je een soort van visvijvertje waar op de avond niemand is, het is echt zo'n romantisch plekje. Het grappige was dat vorig jaar er omleiding was wegens een fietswedstrijd en raad eens, dit jaar weer, wat dus wil zeggen dat we zonder het zelf te beseffen op net dezelfde dag naar daar zijn gegaan. Achteraf wouden we nog iets gaan drinken op een terrasje, dus richting Oudenaarde terug en daar lekker van een Ice-Tea genoten. Bij thuiskomen nog naar 'Dennis van Rita' gekeken en hop terug in bed.

Zaterdag ochtend moesten we er al vroeg uit, we gingen namelijk naar de rommelmarkt in Grammene waar er meer dan 1000 standhouders zijn. Op de rommelmarkt heb ik 4 boeken kunnen scoren en een zijden topje. Door het warme weer zijn we na de rommelmarkt direct vertrokken richting Blaarmeersen om verkoeling te zoeken in het water. We bleven aan de Blaarmeersen tot 7u30. Daarna richting huis , snel eten en wassen en direct weer in bed want we waren echt doodmoe.

Zondag bestond opnieuw uit een rommelmarkt, maar dan in Zingem en ook opnieuw Blaarmeersen. De Blaarmeersen was echt niet zo'n goed idee, er was triathlon en echt gans Gent stond vol omleiding, we zijn tientallen keren verkeerd gereden en ook voor de parking van Blaarmeersen hebben we wel een kwartier zitten aanschuiven. Om 5 uur begin het dan lichtjes te druppelen enja dan vertrekt iedereen tegelijk en stonden we weer aan te schuiven om de parking te verlaten.

Dit weekend bestond dus vooral uit verkoeling zoeken aangezien de temperaturen hier nogal de lucht zijn ingeschoten, op zen warmst was het 35 graden, ik kan me nog amper herinneren wanneer er zo'n temperaturen waren in Belgiƫ. Hoe hebben jullie je kunnen vermaken bij dit weer?