vrijdag 10 augustus 2012

Swatch: Yes Love

In mijn shoplog zagen jullie een lakje van Yes Love voorbijkomen waar jullie benieuwd naar waren. Vandaag toon ik jullie swatches van het lakje.


Als je naar het uiterlijk van het lakje kijkt vind ik het echt prachtig! De lak zit in een glazen flesje met mooie vorm en ook de dop ziet er mooi uit!

Het lakje heeft mij 1 euro gekost in een winkeltje in Salou, lekker budget kan je het lakje dus al noemen. Meer benieuwd was ik naar de kwaliteit ervan, bij 1 euro verwacht ik niet zoveel van een lakje.



Toch was ik vrij verwondert, het lakje dekt reeds in 2 laagjes! Het lakje smeert ook goed uit en wordt niet stroperig, wat ik bij sommige lakjes wel voor heb. Ook heeft het een redelijk groot kwastjes waardoor je snel gedaan hebt met lakken. Het lakje droogt redelijk snel en blijft goed zitten. Ik heb het lakje nu al 4 dagen op zonder base- of topcoat en alles zit er nog perfect op! Ik ben zeer tevreden over dit lakje en wou dat ik wat meer kleuren had meegenomen.