vrijdag 31 augustus 2012

Win: Groupon kortingscode twv 20 euro!

Gisteren zagen jullie het artikel over Groupon.nl en dankzij hen kan ik nu een winactie organiseren voor jullie! Ik mag namelijk een kortingscode weggeven ter waarde van 20 euro!

Jullie kunnen dus een voucher van 20 euro winnen die jullie om het even in welke categorie mogen uitgeven gelijk wanneer. De code is namelijk een jaar geldig. Een extra voordeel is dat je de 20 euro in stukjes kan gebruiken. Je koopt bvb nu iets van 10 euro , dan blijft er nog 10 euro over van de voucher die je een andere keer kan spenderen. Veel mogelijkheden heb je dus met die voucher!

Over naar het belangrijkste, wat moeten jullie doen?
- Volg mij via Bloglovin of GFC. (zie sidebar)
- Uit nieuwsgierigheid zou ik graag willen weten wat jullie met de voucher gaan doen en met wie? Ga je eens lekker uit eten met je vriend of hou je lekker alles voor jezelf door iets te kopen? Ik ben echt benieuwd!
- Laat een geldig e-mailadres achter in het daarvoor bestemde vakje zodat ik je kan contacteren indien je gewonnen hebt.

Extra kans maak je door:
- Me te volgen via Twitter en het volgende te tweeten: "Ik doe mee aan een winactie op myplekopdieweb.blogspot.com om een voucher twv 20 euro te winnen bij Groupon, jij ook?#winactie" (+1)

De winactie is enkel geldig voor dames en heren uit Nederland aangezien de deals in Nederland gelegen zijn. De winactie loopt vanaf vandaag 31 augustus tot 21 september, je hebt dus 3 weken de tijd om mee te doen. 22 september maak ik dan de winnares bekend.