maandag 3 september 2012

ELF Eyelid Primer in Pearl

Als we een prachtige ooglook hebben gemaakt willen we allemaal wel dat deze longlasting is. We hebben geen zin dat alles in lijntjes trekt of vervaagt, het moet blijven zitten waar het zit en dit tot we zelf het eraf halen. Als product daarvoor gebruiken we een oogshaduwbasis of primer. ELF heeft ook een primer en omdat ik al een huidskleurige heb van Essence koos ik bij ELF voor de kleur Pearl, wit met glitters in.

De primer zit mooi verpakt in een hulsje in dezelfde kleur als de primer. Ik koos voor een witte in de hoop dat deze ook de oogschaduwkleuren intenser zou maken, denk aan de NYX Jumbo Pencils.
De structuur van de primer vind ikzelf een beetje vreemd, op het stokje zie het al een beetje, er zitten allerlei vreemde klontertjes in. Het ziet er een beetje uit als brokkenpap, haha.
Een veegje ziet er al wat beter uit en eenmaal uitgesmeert zie je de brokjes nergens meer terug. Zoals je ziet is het dus een witte kleur met een boel glittertjes in. De witte basis zorgt ervoor dat felle kleuren nog feller worden maar niet zo fel als moest je een jumbo pencil gebruiken. But how about the longlasting thing?! Wel ik kan jullie zeggen, hij is longlasting. Vrijdag had ik weer een werkdagje in de ZEB, van 10u 's morgens tot 12u 's nachts heeft mijn ooglook het volgehouden, geen gecrease, niks. Alles zat nog perfect! Ik ben zeer tevreden met deze aanwinst in mijn stash!