woensdag 5 september 2012

ELF: Oogschaduw in Luxe

Whoop I've been neglecting you guys again! Ik heb het wat moeilijker met voorop inplannen ook al heb ik heel wat foto's al klaarstaan. Gisteren moest ik terug werken in de ZEB en vandaag snel even langs de stage om mij nog eens te gaan voorstellen, alhoewel ze mij daar wel al kennen en mij met open armen ontvingen. Maar tot zover mijn excuses voor het delay van berichtjes. Op naar de post van vandaag en die zal gaan over... het oogschaduwpaletje van ELF in de kleuren Luxe.

De oogschaduwpaletjes van ELF zien er allemaal het zelfde uit, een witte plastic verpakking met 4 kleurtjes in en een kleine sponsaplicator welke niemand van ons ooit gebruikt. De vakjes zijn net groot genoeg om je vinger in te doen om te swatchen. In het pallet Luxe zitten 4 kleuren namelijk; geel-beigen, rood, mosgroen en bruin. Met de kleurtjes maak je een mooie herfst look.
Qua structuur zijn de oogschaduws van ELF best wel korrelig en poederig waardoor je toch wel enkele laagjes moet aanbrengen om een goede pigmentatie te krijgen. Dat geeft je dan weer wel de vrijheid om voor een heftige of een neutrale look te gaan.
Dit zijn de swatches zonder basis aangebracht. De pigmentatie lijkt nogal de wensen over te laten maar morgen zien jullie een look waar de kleuren dus wel met basis zijn aangebracht.  Ben je er benieuwd naar? Dan raad ik jullie aan mijn blog te volgen zodat jullie elke dag up to date zijn en geen enkele post missen.