zondag 9 september 2012

L'Oréal Préference haarkleuring middenblond

In de shoplog van gisteren zagen jullie dit al voorbij komen, ja jongens ik heb mijn haar weer eens gekleurd en dit keer in het middenblond. Althans zo heet de kleur want ikzelf vind het meer bruin dan blond. In dit artikel laat ik jullie zien welke producten je krijgt en welk resultaat er uit de bus kwam.


De verpakking van de haarkleuring is net zoals alle andere kleuringen een kartonnen doos. In de kartonnen door vind je volgende producten:
- haarkleuring
- ontwikkeling
- verzorgende olie
- handschoenen
- cremespoeling
- handleiding
Als jullie interesse hebben in een video waarin ik vertel hoe ik mijn haar kleur dan kunnen jullie dit hier op mijn blog wel vinden maar vandaag toon ik jullie vooral het resultaat. Foto's zijn zowel met mijn camera als webcam genomen.

Ik ging dus van dit...
Naar dit.
De kleur was na de kleuring vrij donkerbruin,gelukkig na een keer wassen met shampoo kwam de echte kleur tevoorschijn, deze is meer donkerblond-bruin. In het begin was het best wel wennen aan de nieuwe kleur, van blond naar bruin is wel een zware verandering dan gewoon een andere tint blond. Desondanks ben ik blij met het resultaat.