maandag 10 september 2012

Pigments Essence en Catrice


Vandaag bekijk ik met jullie eens de fantastische pigments die Essence heeft uitgebracht en ook Catrice in hun Cucuba-lijn. Ikzelf had nog nooit een pigment in mijn stash en why oh why had ik dit niet eerder ontdekt!

Ik koos voor felle kleurtjes aangezien ik nog maar weinig goed gepigmenteerde felle kleurtjes in mijn bezit heb. Ik hou nochtans van felle kleurtjes en hou van opvallende looks en het experimenteren ermee.
De verpakking van de pigments vind ik best wel leuk. Doordat deze doorzichtig is zie je mooi de kleurtjes en ze staan ook mooi op een make-up tafel door de leuke kleuren. De pigments komen tevoorschijn door een gaatjespatroon, bij Essence zijn dit echt rondjes terwijl het bij Catrice vierkantjes zijn.
Op naar de swatches.

Prachtig toch? Ik hou van de kleurtjes en hun pigmentatie is echt supergoed! Hier ga ik vaak mee aan de slag gaan.