dinsdag 16 oktober 2012

Cherry Blossom Girl: eyeliner thin/thick

Na een review over het oogschaduwpalette en de lippenstift in potloodvorm heb ik nu ook nog de eyeliner te reviewen. Ik nam de eyeliner mee omdat hij twee zeiden had, eentje voor een dun lijntje en eentje voor een dik lijntje. Daarnaat was mijn vorige eyeliner in stiftvorm uitgedroogd, tijd voor een nieuwe dus.
De eyeliner vind ik leuk qua verpakking.Het strakke zwart met dan de roze kleurige letters in een leuk lettertype, heel aantrekkelijk.

De stiftjes hebben dus twee zijdes, een voor een dikke en een voor een dunne lijn. Met de eyeliner maakte ik volgende lijntjes op mijn arm.
Ik denk dat jullie het eerste negatieve punt al zien verschijnen. De eyeliner is zodanig vloeibaar dat hij in lijntjes gaat trekken. Dit is gelukkig op je ooglid, welke al oogschaduw en basis bevat, minder zichtbaar. Maar er is nog een tweede, nog groter, nadeel aan deze eyeliner. De eyeliner is namelijk moeilijk weg te halen, in die zin dat het zwarte vervaagt naar paars en je dus een paars/blauwe waas overhoudt welke echt moeilijk weg te halen valt. Ik liep dus de volgende dag nog met een blauw oog rond door deze eyeliner. Voor mij is deze eyeliner dus een dikke fail!