maandag 15 oktober 2012

Cherry Blossom Girl oogschaduwpalette

Na het lippotlood bekijk ik met jullie vandaag het oogschaduwpalette uit de Cherry Blossom Girl van Essence. Een palette met vier naturelle kleurtjes die mij van bij het zien van het persbericht al kon bekoren.

De quatro ziet eruit zoals alle quatro's van Essence, de vier kleurtjes die op dezelfde manier in elkaar samenzitten. Enkel aan de opdruk van het palette kan je zien dat het om een LE gaat.
In het palette bevinden zich een highlight kleur, een lichte kleur voor over het gehele ooglid, een crease kleur en als laatste nog een donkere kleur die je of in je crease of als eyeliner kan gebruiken.
De swatches op mijn arm kunnen mij wel bekoren, de highlighterkleur valt niet op maar dit hoeft voor mij ook niet. De andere kleuren zijn naar mijn mening in orde qua pigmentatie.