dinsdag 9 oktober 2012

Eet je mooi in 28 dagen

Ongeveer een week geleden kreeg ik de kans om het boek 'Eet je mooi in 28 dagen' te reviewen. Dit is een boek welke bestaat uit recepten met ingrediƫnten die van goede invloed zijn op huid,haar en nagels. Een echte beautykookboek met allerlei beautyfoods.

Het boek is heel overichtelijk gemaakt. Je hebt verschillende soorten van gerechten, in die zin dat je zowel voorgerechten, hoofdgerechten als desert kan vinden. Ook staat de bereidingstijd duidelijk aangegeven. Alle ingrediƫnten worden weergegeven en ook de bereidingswijze. Alles staat heel duidelijk uitgelegd en vermeld.
Een ander prachtig pluspunt aan het boek vind ik de prachtige foto's! Alles is zo mooi weergegeven op foto waardoor je gewoon direct al zin krijgt in het gerecht!
Kortom, ik vind het boek echt een aanrader. Ik ga nu niet de volle 28 dagen de gerechten gaan uitproberen maar er staan wel een aantal gerechten in die ik zeker en vast eens ga uitproberen. Zeker de desertjes staan mij wel aan :)