zondag 7 oktober 2012

Perspakket ontvangen

Reeds een lange tijd geleden ontving ik, zonder dit te verwachten, een groot perspakket. Ik had niks besteld en had ook niks gewonnen en toch stond er op een vrijdag een grote doos op mij te wachten, klaar om geopend te worden. Ik was nieuwsgierig en angstig tegelijk, want ik had helemaal niks besteld.

Ik opende de doos en zag iets wat mij zeer bekend voorkwam, namelijk een persbericht welke ik via mail al een tijd geleden ontvangen had. Wat bleek, een aantal producten die in dit bericht vermeld staan, zijn mij opgestuurd geweest.
Om te beginnen zat er een mannen douchegel/shampoo/conditioner van American Crew Classis in. Deze heb ik reeds aan mijn vriend meegegeven en hij gaat deze even testen.
Ook heb ik van Revlon Equive een leave-in conditioner welke met keratine is verrijkt en het haar dus sterker maakt.
Van Uniq One heb ik een all in one hair treatement.
En als laatste heb ik van Orofluido een shampoo ontvangen en een haarolie.