donderdag 11 oktober 2012

Shoplog: K Kortrijk

Afgelopen maand ging ik eens shoppen met mijn nicht in de K in Kortrijk. Ik had nog een aantal spulletjes nodig. Vandaag laat ik jullie mijn shoplog zien en later komen er dan swatches, reviews etc.

Als eerste kocht ik de nieuwe versie van de BBCream van Garnier. Mijn andere BBCream is namelijk bijna opgebruikt dus het was wel tijd voor een nieuwe. Ook heb ik een vrij vette huid, dit vooral bij mijn T-zone, waardoor deze waarschijnlijk beter geschikt is voor mijn huid.
In de Di stond er ook nog een kortingsbakje waaruit ik volgend Rimmel oogschaduwduo heb gekocht. Jammer genoeg zat er weer zo'n vervelende sticker op waardoor het pallet er eigenlijk wel goor uitziet. Iemand enig idee hoe je dit verwijderen kan?
In de H&M vond ik een haardonut. Ik wil hier echt eens mee aan de slag gaan. Tot nu toe lukte mij dit nog niet om hier een mooie knot mee te maken maar oefening baart kunst, niet?
Ik kocht een aantal spulletjes uit de nieuwe Essence Cherry Blossom collectie waaronder het oogschaduwpalette.
Ook de eyeliner wou ik uitproberen.
Als laatste vond ik dit lippenpotlood ook best wel de moeite waard.
 
Als laatste wou ik ook eens de Kruidvat getinte dagcrème uitproberen.
Zo, dit was mijn shoplog, naar welk product zijn jullie het meest benieuwd?