vrijdag 12 oktober 2012

Beauty By Zalando: bestelling

Een tijdje terug heb ik een aantal producten besteld bij Zalando, meer bepaald make-up. Zalando heeft namelijk sinds kort ook make-up te koop en dit van merken waar ikzelf nog niet van had gehoord. Vandaag toon ik jullie wat ik heb gekocht.

Als eerste heb ik een foundation van Lavera gekocht in de lichtste kleur.
Naast een foundation vond ik het best wel fijn om ook een concealer uit te proberen. Jammer genoeg heb ik hierbij niet goed op de kleur gelet en heb ik deze dus een tint te donker. Ik ben nog aan het kijken hoe ik dit kan oplossen.
Ik heb ook nog drie oogschaduws van MakeOver aangekocht, dit in groentinten aangezien deze mijn ogen goed doen uitkomen.
Ook heb ik van Make-Over een lipstick gekocht in een fushiaroze kleur, echt geweldig mooi!
Als laatste heb ik ook nog een lipsmacker maar deze heb ik niet op foto aangezien ik hem al een tijdje gebruik nu.
Van volgende producten volgt zeker nog een review, naar welke zijn jullie benieuwd? En hebben jullie al make-up besteld bij Zalando?