maandag 15 april 2013

De Beautyblogger tag

Laatst kwam ik op een andere blog de beautyblogger tag tegen. Ik nam hem door en het leek mij wel fijn om de tag zelf ook even in te vullen. Bij deze dus mijn beautyblogger tag!

1. Natuurlijk krullend of natuurlijk stijl haar?
Natuurlijk stijl haar.

2. Natuurlijke haarkleur?Hmmm, een donkerblonde kleur.


3. Is je haar geverfd? Ja, sinds de dag dat ik mijn haar ruïneerde door er rode conditioner in te doen is het verven van mijn haar begonnen. And it never stopped. Ik lijk mijn natuurlijke haarkleur maar niet terug te vinden. Ook wordt ik de uitgroei te snel beu.
4. Hoe vaak was je je haar?Ik was mijn haar om de dag, dus met telkens een dag tussen. Soms eens met twee dagen tussen wanneer ik geen tijd heb maar dan is droogshampoo mijn reddende engel.


5. Draag je je haar iedere dag hetzelfde?Eigenlijk wel, ofwel gewoon saai los, ofwel op een staart. Misschien dat de zomer wel verandering kan brengen in mijn haarstijl.

6. Manicure of zelf doen?Ik ben een nagelbijter, al heel mijn leven lang. Nagels lakken is dus onmogelijk voor mij.

7. Hoeveel keer verwissel je van nagellak in één week?Zoals ik hierboven reeds vermelde, draag ik geen nagellak.

8. Teennagels winter en zomer lakken?Mijn teennagels lak ik wel af en toe,en dan enkel in de zomer. Dit is ook de enige moment dat mensen mijn tenen zien zeg maar.


9. Hoeveel tijd neemt het in beslag om jezelf op te maken? Op een doodgewone dag durf ik wel zonder make-up de deur uit. Voor een frisse look neem ik 10 minuutjes tijd in beslag. Wanneer ik uitga durf ik wel eens een uur bezig zijn met mijn make-up en haar.

10. Wat eerst: gezicht of ogen?Gezicht komt eerst aan de beurt bij het opmaken. Tenzij ik een donkere look maak, dan doe ik eerst de ogen ivm fall out. Wat het reinigen betreft start ik dan weer eerst met de ogen.

11. Koop je pas make-up als je het nodig hebt?Nee, ik koop enkel make-up wanneer ik ze niet nodig heb eigenlijk. Ik heb alles al en blijf steeds maar bijkopen.

12. Draag je vaak valse wimpers?Nee, nooit. Ik kan ze gewoon echt niet mooi aanbrengen. Wat een gepruts telkens weer.


13. Elke dag full-face make up?Nee, zeker niet. Ik ga vaak zonder enig laagje make-up de deur uit. Maar wanneer ik uitga, moet ik wel telkens goed zijn opgemaakt..


14. Draag je thuis make-up?Normaal niet, tenzij ik een look maak voor de blog.

15. Ga je het huis uit zonder make-up?Naar winkels en dergelijke wel maar naar uitgaansgelegenheden niet.
16. Hoeveel high-end producten heb je?Ik denk geen enkel.

17. Hoe vaak was je je kwasten?

Ik heb er geen strakke planning in. Ik kijk gewoon of ze te vies zijn geworden en ga ze dan wassen.

18. Outfit kiezen: 's avonds of 's ochtends?'s Ochtends. 

19. Hoevaak verwissel je van handtas?Ik draag haast nooit een handtas bij me. Ik neem mijn portemonnee mee in de auto en haal er dan het nodige geld uit en geef dit aan mijn vriend. Die houdt dit dan bij.
20. Hoelaat ga je slapen en hoe laat gaat bij jou de wekker 's morgens?Normaal ga ik om 10 uur slapen. Opstaan is afhankelijk van mijn lesuren. Dit kan wisselen van 6u30 tot 9u00 in de ochtend.

21. Hoe vaak sport je?Amper tot nooit.

22. Rechtshandig of linkshandig?Rechtshandig.

23. Wat is je lengte?1m72.

24. Welke talen spreek je vloeiend?Nederlands, Frans, Engels.

25. Heb je huisdieren?Ik heb een malthesertje Milow. 


26. Hoe hou je je bezig met je blog?Ik probeer elke dag een artikel online te hebben. Daarnaast onderhoud ik bloglovin door op andere hun artikels te commenten. Ook ben ik toch wel acief op de BBB-community. Ik reageer ook steeds terug op de reacties die ikzelf krijg.


27. Lees je de reacties op je blog?Natuurlijk lees ik alle reacties, ook de negatieve. Ik reageer ook steeds terug aangezien ik echt blij ben dat mensen de moeite doen om te reageren.


28. Heb je een lijst met producten waarover je nog wilt schrijven?Ja, ik neem steeds een A4'tje en schrijf daar de idee'tjes in op.

29. Hoe kom je aan je blog naam?Door mijn voorliefde voor Afrika heb ik gewoon 'mijn plek op het web' via google translate omgezet in afrikaans. 

30. Welke camera gebruik je?Een Nikon Coolpix S2600 en ik ben er zeer tevreden over. Vroeger had ik echt een flutcamera. Ik weet nog dat ik als eerste foto's maakte van nagellakjes (met mijn Nikon dan) en dat ik haast moest wenen omdat ik eindelijk de namen van de lakjes scherp kon fotograferen.
31. Je favoriete kleur?Turquoise.


32. Je favoriete magazine?Flair!


33. Hoe vaak moet je je huis/kamer schoonmaken?Ik ben echt een varken en ruim ook niet zo vaak op. Maar soms wanneer ik weer zin heb om op mijn kamer te werken voor school,kan het voorkomen dat ik me erger aan alle rommel. Op die moment beslis ik dan om eerst alles op te ruimen. Wanneer ik ga samenwonen, ben ik wel van plan om een bepaalde dag in te plannen als kuisdag.

34. Welk product is heilig voor je?Dagcreme, ik krijg namelijk nogal snel een droge trekkerige huid.

35. Hoe ziet een normale dag bij jou er uit?Opstaan, ontbijten, wassen, naar school gaan, thuiskomen en weer eten, pc, tv en naar bed.


Zo dit was de tag alweer. Ik hoop dat jullie hem leuk vonden. Wie wil mag de tag natuurlijk zelf ook invullen.


Liefs,

Delphine