zondag 14 april 2013

Nivea Max Volume Twist Mascara

Vandaag heb ik een mascara review klaarstaan voor jullie. De mascara die ik van naderbij ga bekijken is de Nivea Max Volume Twist Mascara. De mascara is reeds een tijdje op de markt maar ik had hem nog nooit willen kopen. Nu ik heb voor een klein prijsje op de kop kon tikken, heb ik hem maar meegenomen.

De mascara heeft 3 standjes welke ervoor zorgen dat er meer of minder mascara op het borsteltje komt te zitten. Dit effect hebben we reeds bij meerdere mascara's gezien. Ikzelf vind dit niet zo'n goed systeem aangezien je dan al snel spinnenpoten krijgt. Bij deze mascara is dit niet het geval. Zelfs op de 'Diva'-stand worden je wimpers gesepareerd en krijgen ze een mooi laagje mascara rond zich.
Het kwastje van de mascara is vrij dik en bevat zeer veel haartjes vind ikzelf. Doordat het borstel zo groot is moet je wel opletten dat je geen vlekjes maakt op je oogleden. Hieronder zien jullie het resultaat van de mascara op mijn wimpers. Ik ben tevreden!
Veel liefs,
Delphine