dinsdag 21 mei 2013

Catrice kleurrijke mono's - swatches

Vandaag toon ik jullie de swatches van volgende Catrice mono's. Ik kan jullie jammer genoeg niet vertellen welke de namen zijn aangezien Kruidvat er stickers had opgekleefdDe paarse neo geisha oogschaduw heet Dance in Gion en de groene Planet Tokyo. Bij het afhalen werd uiteraard ook de tekst van het label verwijdert.

Ik vind de verpakking van de mono's zeer mooi, het oogt niet zo goedkoop en je kan ook goed de kleur zien door de verpakking. De groene en paarse mono hebben een opdrukje doordat ze uit een LE komen. 
De swatches zien er droog niet zo heel fel uit maar ik denk wanneer ik ze nat aanbreng dat ze echt wel in het oog zullen springen. De oogschaduw is vrij poederig van textuur en brengt zeer zacht aan.
De mono's kocht ik in het Kruidvat bij de kortingbak voor 1 euro per stuk.
Liefs,
Delphine