woensdag 22 mei 2013

Huge Ebay bestelling - Make-up

Het was al lang geleden dat ik nog eens had geshopt op Ebay. Nu mijn PayPal-account weer wat centjes bevatte, ging ik lustig aan de slag. Ik nam artikels van andere bloggers door om te kijken wat ik zeker moest aanschaffen en daarnaast keek ik ook via de rubriekjes rond. Vandaag toon ik jullie het make-upgedeelte. Daarna volgen nog een accessoire gedeelte en telefoon-gedeelte.

Als eerste kocht ik deze eyeliner-guide om gewoon eens te proberen. je weet maar nooit! Met deze tool maak je de meest strakke eyeliner. Ik kocht dit dingetje voor $0.99 bij deze verkoper
Volgende liquid eyeliner poppetjes zag ik al voorbij komen op een andere blog en ik wou ze graag ook eens proberen. Ik kocht er meteen drie stuks. Je betaald er $0.99 voor per stuk bij deze verkoper.
Ik wou al lang eens een stippling brush proberen en natuurlijk koop ik liever eerst een goedkope die het misschien even goed doet. Deze brush kostte $1.66 bij volgende verkoper.
De zwart gekleurde aziatische maskertjes kennen jullie waarschijnlijk al. Ik kocht vijf pakjes met deze zwarte smurrie om als neusstrip te gebruiken. Hij zou alle mee-eters verwijderen. De vijf pakjes kostten $1.89 bij deze verkoper.
De aankoop waar ik het meest benieuwd naar ben is het fake Naked palettte. Het ziet er echt volledig hetzelfde uit en ik hoop dat de pigmentatie in orde zal zijn. Het leuke is uiteraard dat je er ook een tweedelige kwast bij krijgt. Ik kocht dit palette voor $11.18 bij deze verkoper.
Als laatste kocht ik de middelste van deze look-alike Real Techniques kwasten. Het is opnieuw een stippling kwast waar ik voor koos, kwestie van te kunnen afwisselen. De kwast kostte $6.08  bij volgende verkoper.

Ik kan niet wachten tot mijn productjes arriveren. Ik denk dat ik er dan wel een filmpje van zal maken ofzo.
Liefs,
Delphine