zaterdag 18 mei 2013

Catrice Light-Reflecting Concealer

Na de review over de Catrice oogschaduw van gisteren, review ik vandaag een product waar velen van jullie benieuwd naar waren. We bekijken de Catrice Light-Reflecting Concealer in de kleur 010-Ivory.

De verpakking van de concealer ziet er erg luxe uit. De concealer maakt gebruik van een draaisysteem en een kwastje om het product aan te brengen. Ik moet zeggen dat ik zo'n draaisysteem langs de ene kant wel makkelijk vind maar anderzijds ook weer niet. Je kan het product makkelijk doseren, wat een plus is, maar in het begin moet je steeds zolang draaien tot er eindelijk iets uitkomt. Ik dacht eerlijk gezegd dat ik gefopt werd en er niets in zat. 

Het kwastje waarmee je het product aanbrengt werkt fijn maar vind ik niet hygiƫnisch. Er blijft altijd een rest zitten op de haartjes die dan beginnen op te drogen en dergelijke. Hierin kunnen zich na een tijd bacteriƫn gaan nestelen.
De kleur Ivory was de lichtste kleur met een gele ondertoon, er bestaat ook nog de kleur Porcelain die een roze ondertoon heeft. De kleur Ivory past goed bij mijn huidskleur, zeker wanneer ik een foundation draag. Bij een BBCream is er ook weinig verschil te merken. wel moet je opletten wanneer je enkel deze concealer gebruikt en niets anders op je gezicht. 

Qua dekking vind ik de concealer echt goed zijn werk doen. Mijn donkere kringen zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Ook blijft de concealer goed op zijn plaats zitten en trekt deze niet in lijntjes.

Ik vind de concealer voor zijn 4 euro wel een aanraden.
Liefs,
Delphine