zaterdag 18 mei 2013

Tip: STYLIGHT

Laatst ontdekte ik Stylight, een online community over mode. Op de community kan je moodboards aanmaken en deze met andere fashionliefhebbers delen. Ook kan je andere fashionistas volgen en kijken welke outfits zij dragen. Ik ben vooral de persoon die het laatste doet. Ik heb zelf niet veel verstand van mode maar kijk wel graag naar mensen die zich fashionable kleden. Ik vind het mooi om te zien.
De site oogt zeer vrouwelijk en lente-achtig, een aangename site om uurtjes op te kijken! Op Stylight vind je meer dan 500 000 kledingstukken en accessoires  dit van meer dan 4000 merken van 100 webshops. Hierdoor ben je op de hoogte van alles nieuwe trends in modeland.

Ik maakte zelf een account aan op Stylight en dit ging zeer eenvoudig. Je kan namelijk snel je Facebookaccount koppelen aan de community waardoor je snel te werk kan gaan. Daarna wordt je gevraagd om uit een reeks artikelen minstens 5 favorieten te kiezen. De laatste stap is om dan ook nog eens 5 andere gebruikers te volgen. Ik keek hierbij naar hun gelike'te kledij en wanneer deze overeenkwam met mijn stijl volgde ik ze.

Hieronder toon ik jullie nog enkele van mijn gelike'te items. Je ziet dat bij elk item de prijs vermeld staat en het merk. Op die manier kan je het makkelijk vinden en vervolgens kopen. Een roségouden accessoire is alvast een van mijn favorieten. Ook kan je mooie moodboards vinden met dit horloge.

Hou jij ook van mode en vind je het leuk om outfits van anderen te zien, dan is Stylight zeker iets voor jou. Maak snel een account aan en amuseer je door zelf aan de slag te gaan of door te kijken naar anderen.