vrijdag 24 mei 2013

Huge Ebay bestelling - Accessoires

Een paar dagen terug toonde ik jullie al mijn make-up aankoopjes die ik kocht op Ebay en vandaag is het de beurt aan de accessoires.

Als eerste kocht ik volgend elastiekje voor $1.26 bij deze verkoper.
Vervolgens kocht ik nog deze variant voor $2.99 bij deze verkoper.
Ik kocht er ook nog eentje met een doodshoofd voor $0.99 bij deze verkoper.
Ik kocht een lavendelkleurige bikini voor $9.99 bij deze verkoper.
Ik kocht ook nog een zomerse sjaal voor $2.99 bij deze verkoper.
Ik kocht deze spikes armband voor $1.35 bij deze verkoper.
Ik kocht een armbandje met love op voor $3.50 bij deze verkoper.
Ik kocht een infinity-armband voor $2.99 bij deze verkoper.
Als laatste kocht ik ook een armband met kruisje op voor $2.99 bij deze verkoper.
Liefs,
Delphine.