zaterdag 25 mei 2013

Tag: And this is who I am!

Ik zag deze tag al bij een aantal bloggers voorbijkomen maar twijfelde zeer om deze ook te doen. Ik weet namelijk niet zo goed of jullie dit wel leuk vinden. Toch merk ik bij andere bloggers veel positieve reacties, dus bij deze mijn tag waarin ik jullie laat zien wie ik ben.
Ik moet zeggen, ik hou van roddelen. Ik weet maar al te graag de nieuwste gossips en vertel ze maar al te graag door. Ik kan ook hierin eerlijk zijn en zeggen dat jullie geheimen vaak niet veilig zijn bij mij. Oeps!

Zeer typisch ik! Wanneer ik mij helemaal niet goed voel zal ik telkens zeggen dat het wel zo is. Ik hoop dan vurig dat je me vraagt wat er nu echt aan de hand is en wanneer je dit niet doet, wordt ik boos.

Ik babysit al heel lang en heb ook steeds studies gevolgd die met kinderen te maken hebben. Ik hou van kinderen en kinderen houden van mij!

Ik volgde vroeger dansles. Elke vrijdag kon ik al mijn emoties kwijt in mijn dans. Ik hoop dan ook dat ik binnenkort, na mijn studies terug kan dansen.

Ik vind het zelf zeer fijn om begroet te worden, gewoon uit beleefdheid. Vanuit dit opzicht zal ik ook steeds glimlachen als mensen mij voorbijwandelen. Soms kan een glimlach al je dag goed maken.

Ik observeer graag. Ik heb steeds alles en iedereen gezien, zelfs tot in de kleinste details. Ik hou ervan om mensen vanuit de zijlijn te bespioneren.

Ik vin van mijzelf dat ik snel onzichtbaar wordt in grote groep. Ik ben niet zeer opvallend of luidruchtig.

Als toekomstig psycholoog mag ik toch wel zeggen dat ik opensta voor iedereen. Wanneer iemand met iets zit, kan deze zeker bij mij terecht.

Ik kan niet autorijden. Mijn ouders hebben geen tijd om het mij te leren en ik heb geen geld om lessen te betalen. April 2014 verloopt mijn voorlopig rijbewijs, dit wordt dus nog heel leuk!

Ik ben niet de persoon die spontaan zal praten over mijn problemen.

Ik denk wel dat dit klopt, zeker naar 'vreemde' mensen toe. Ik heb het gevoel dat ik meer mijzelf kan zijn online dan offline. Ik voel me steeds zo terughoudend in het echt en durf mijzelf niet geven.

Ik ben momenteel 20 jaar oud en heb al bijna 3 jaar een relatie met mijn vriend. Ik vind van mijzelf dat dit een jonge leeftijd is om al zo'n serieuze relatie te hebben. 

Soms kan ik echt heel veel piekeren over zaken. Wanneer ik alleen ben en er niet kan over praten, wordt ik gek.

Een mooitje om af te sluiten. Ik ben ervan overtuigd dat mensen van goede wil zijn en dat situaties heb drijven tot negatieve handelingen. Niemand wordt kwaad geboren, het is steeds de samenloop van zaken die ervoor zorgt.

Hopelijk vonden jullie dit leuk om te zien?
Liefs,
Delphine