zondag 26 mei 2013

Huge Ebay bestelling - telefoon accessoires

Vandaag toon ik jullie het laatste deel van mijn Ebay bestelling. Zijn jullie het nog niet zat? Ik heb nog een aaantal kleine dingetjes gekocht om mijn telefoon op te vrolijken.

Ik kocht als eerste dit knopje wat je in gsm kan doen, daar op de plaats waar je oortjes zou steken. Het is een rood hartje en kostte $0.99 bij deze verkoper.
Naast het hartje kocht ik ook nog een rood strikje voor $0.99 bij dezelfde verkoper.
Vervolgens kocht ik ook nog een diamantje voor $0.99 bij deze verkoper
Ik kocht ook nog een panda'tje voor $0.99 bij deze verkoper.
Vervolgens kocht ik nog een diertje. De verkoper verkoopt een 5-tal diertjes en het blijft een verrassing welke je krijgt. Ik ben benieuwd. Een diertje kost $0.99 bij deze verkoper.
Als laatste kocht ik nog een gsm-zakje voor mijn telefoon. Deze kostte $2.99 bij volgende verkoper.
Ik hoop dat ik snel een aantal van mijn spulletjes binnen krijg. De time lapse ligt namelijk tussen de 10 en 30 dagen bij mijn aankoopjes. Het blijft steeds bang afwachten of elk product het overleeft.
Liefs,
Delphine