maandag 3 juni 2013

My life in Acer Liquid pictures #4

Vandaag is het weer tijd voor mijn week in instagram foto's!
Ik ben weer aan het proberen stoppen met nagelbijten dus verzorg ik elke avond mijn nageltjes.

Na maanden geen fruit te eten, at ik het toch nog eens met als gevolg dat ik snachts heb moeten overgeven. Het zal dus weer even duren vooraleer ik weer fruit eet.
De tuin bij mij thuis.
Superheerlijke macaroni met kaas!
Mijn uitzicht wanneer ik ga slapen.
Een aantal pakjes die deze week aankwamen.
Op school ben ik sinds kort kapster van dienst.
Mijn cute eyeliner poppetjes.
Jungle Speed!
Heerlijke taart van een klasgenoot zijn verjaardag!
Ook voor mijn vriend ben ik zijn kapster, dus zijn haren worden ook kort geknipt.
Wandelingetjes maken met dit heerlijke weer.
Uitzicht

Uitzicht 2