zaterdag 28 juli 2012

Handig voor op vakantie

Vandaag heb ik twee tips voor jullie van zaken die je kan meedoen wanneer je op reis vertrekt. Ik heb het over lenzen en desinfecteergell. De lenzen zijn vooral voor mijn eigen gemak. Ik heb geen zonnebril op sterkte en als ik de hele dag in de zon moet staren, krijg ik hoofdpijn. De desinfecteergell spreekt denk ik wel voor zich.

Qua lenzen koos ik voor Kruidvat daglenzen. Deze waren 5 euro per 10 stuks. Met 1 doosje doe je dus 5 dagen. Ik heb 2 verschillende sterktes vandaar dat ik dus twee doosjes kocht en dus 10 dagen lenzen had. Ik ging ook 10 dagen op reis dus dit was lekker gepast. 





Ik kocht ook een klein flesje desinfecterende handgel van Kruidvat voor 2 euro. Mijn vriend en ik gaan op reis met de bus en gaan dus ook aan wegstation stoppen. De toiletten zijn daar echt soms goor vandaar dat ik dit flesje heb gekocht. Ook voor op reis zelf, you never know met wat je te maken krijgt.




Q: Welke zaken nemen jullie zeker mee op reis?