dinsdag 7 augustus 2012

Geshopt in Salou

Het bouwverlof is gedaan en ik zit weer bij mijn eigen thuis. Ikzelf vind dit best wel jammer, ik ben heel graag bij mijn vriend en het alleen slapen viel mij vannacht toch wel zwaar. Het voordeel hieraan is dan weer dat ik terug tijd heb voor mijn blog. Vandaag begin ik dus weer aan het routine van dagelijks te posten. Mijn eerste post is mij  shoplog van Salou!
In Salou heb je veel straatjes met van die typische touristische winkeltjes en je kan er echt lang shoppen naar prulletjes, als het ware. Voor kleding en make-up zou ik jullie aanraden om naar Barcelona te reizen met de bus. Ik heb dus geen make-up gekocht, wel een beetje kleding namelijk 2 truien voor deze winter. Deze staan niet op foto want ze zitten in de was.

Als eerste heb ik een Shamballa armbandje gekocht. Althans ik denk toch dat dit de naam hiervan is.


 Ook heb ik een lakje gekocht.
Ik heb ook nog een haarspeld gekocht met bloemetjes op, lekker zomers.
Als laatste heb ik ook nog een schildpad-ring gekregen van mijn vriend. Zijn ledematen, hoofd en staartje kunnen bewegen, supercute!