dinsdag 30 april 2013

Pretty Perfect Eye Roll On Concealer

Afgelopen vrijdag ging ik even langs de Big Bazaar. Ik was op zoek naar nog wat fijne make-up producten maar wat dat betreft kon ik niet echt scoren. Wel vond ik een ander product welke ik graag eens zou testen namelijk deze roll on concealer van Pretty Please.


Wat zegt Pretty Perfect zelf over het product?
'Perfect voor het aanbrengen op de oogcontouren, zal onmiddellijk helpen om donkere kringen te verminderen, terwijl het citrus extract verkoelend werkt en vermoeiende ogen tegengaat. De masserende werking van de roller vermindert het gevoel van vermoeiende ogen. Ideaal formaat om mee te nemen.'


Op bovenstaande foto zien jullie een swatch van het product. Bij het eerste gebruik merkte ik dat het balletje wat stroef bewoog. Na een paar keer over en weer gaan, ging het al wat vlotter. Ook merk ik dat de concealer vrij ruw is van textuur en ook zeer sticky. De concealer moet je snel in je make-up inblenden want eens hij vast zit, zit hij vast. Van het citrus-extract merk ik vrij weinig en zo verkoelend werkt het product ook weer niet. Wel merk ik dat er zich kleine glittertjes bevinden in de concealer.
Op onderstaande foto zien jullie het resultaat van de concealer.

Links: met / Recht: zonder
De concealer doet zijn werk redelijk. Hij dekt vrij goed, alleszinds toch voldoende voor mij. Toch zou ik het product niet nog eens aankopen. Ik vermoed namelijk dat er betere concealers dan dit op de markt zijn.
De concealer kan je kopen in de Big Bazaar voor 2 euro ongeveer.

Liefs,
Delphine